Lemon8Komuniti gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin pautan

Dapatkan pengalaman aplikasi yang penuh

Temui lebih banyak siaran, hashtag dan ciri pada aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Bukan sekarang
Bukan sekarang
Bukan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Kecantikan
    • Fesyen
    • Makanan
    • Kediaman
    • Pelancongan
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Malaysia
    • Malaysia
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Laman web rasmiDasar privasiTerma PerkhidmatanCookies Policy
Glow level SILAU ✨
🌟Rate: 10000/10 ✨Brand: @Glad2Glow.my #glowcushion #g2gsilvercushion #cushionmy #g2gmy
aliahjennie

aliahjennie

3 suka

Clean outfit makes you look elegant! 🩵
#TanpaEdit #JanjiKonfiden
aliahjennie

aliahjennie

29 suka

Mini Vlog | Birthday Edition! ✨
#LifeBingo #AtMyAge
aliahjennie

aliahjennie

25 suka

Cuti Hujung Minggu dengan Lemon8! 🍋
Rasa aesthetic betul bila guna template Lemon8 ni ehh? Lepas ni nak guna banyak lagi template Lemon8. Korang pernah tak guna template Lemon8? #MoodDiary #AdaYangSama #EditWithLemon8
aliahjennie

aliahjennie

23 suka

My Makeup Routine! 🥰
Here’s my makeup routine for you girls! #BeautyTips #AtMyAge #CheapButGood
aliahjennie

aliahjennie

39 suka

Outfit Wife Umur 30-40an Husband PALING Suka!
Hi peeps! Kadang kita rasa outfit tu biasa je tapi bila keluar bilik, suami mesti cakap, “cantiknya sayang pakai macam ni hari ni!”. Yesss hari ni i nak share 4 outfit yang husband confirm approved untuk wifey-wifey yang umur 30-40an! Tak perlu beria sangat, yang penting nampak manis, kemas & e
aliahjennie

aliahjennie

32 suka

EDIT IG STORY ALA GENZ! ANDROID PUN BOLEH!
Hi peeps! Kalau jenis suka buat IG story tapi rasa macm bosan je lately, this is your sign untuk tukar vibe sikit. That’s why, hari ni i nak share lagi cara nak edit cutout guna Lemon8 jee untuk dapatkan cute IG story! Bosan la kekadang post story tak nampak cute and tak berapa aesthetic! Kena la c
aliahjennie

aliahjennie

17 suka

Edit Gambar Doodle Trend In 1 Min Je?!😍
Hi peeps! Hari ni i nak tunjuk tutorial untuk edit gambar cute doodle guna Lemon8 and AI. Lepas tu nak buat perbandingan mana satu lagi cantik and cute! Memang buat AI senang just tulis prompt je but sometimes dia tak memenuhi apa yang kita nak. Kalau Lemon8 of course la banyak pilihan features and
aliahjennie

aliahjennie

134 suka

Beach Photo Takde Sunset? Edit Senang Je!
Hi peeps! Pernah tak korang da sampai pantai nak amik gambar sunset tapi sunset pulak tak berapa nak nampak sebab cuaca. Ishhh penat je datang pantai tapi takde gambar sunset kan? It’s sis semua, amik je gambar cantik macam biasa and follow cara yang i share ni untuk dapatkan fake sunset beach phot
aliahjennie

aliahjennie

17 suka

GenZ IG Story Idea! Edit Guna Lemon8 Je!
Hi peeps! Hari ni i nak share ideas nak post IG story cute guna cutout kat Lemon8 je! Senang je tau cara dia. Tapi make sure amik gambar banyak-banyak tapi pelbagai baru la cantik! IG story biasa dah tak cukup da. Nampak kosong je. Guna Lemon8 cutout untuk vibe yang lagi cute, fun and creative. Bar
aliahjennie

aliahjennie

11 suka

Millennials Nak Nampak Macam Gen Z? Ni Tips>
Hi peeps! Siapa kat sini millennials? Sama la kita! Actually i ada tips outfit apa yang korang patut ada untuk nampak macam Gen Z. I pernah je try pakai outfit macam gen Z, tak sangka pulak ada yang cakap i nampak muda macam gen Z! Kalau korang nak jugak nampak macam gen Z, meh la tengok and save p
aliahjennie

aliahjennie

16 suka

Gambar Couple GELAP?! Cerahkan Gambar 1 Minit Je!
Hi peeps! Hari ni i nak share cara macam mana nak edit gambar gelap jadi terang plus nampak aesthetic. So kalau korang ada gambar dengan partner korang da nampak cantik tapi spoil sebab gelap pulak, ni cara edit guna Lemon8 je dari i! I harap i dapat bantu korang dengan tips yang share ni and go
aliahjennie

aliahjennie

13 suka

Nak Edit Gambar Jadi Besar Tapi… FAIL 100%
Hi peeps! Sekarang ni semua benda pakai Ai sampai nak edit gambar pun pakai Ai tau! So siapa kat sini, nak edit bagi extend gambar korang so that nampak cantik? Meh sini i nak share dengan korang steps and application yang i guna. Makesure korang kena pandai edit sebab Ai ni sometimes dia buat gamb
aliahjennie

aliahjennie

19 suka

Bila nak amik gambar malam tapi tak reti edit!
Hi peeps! Hari ni i nak share macam mana nak edit gambar Ramadan korang waktu malam. Tau amik gambar waktu malam je tapi tak reti macam mana nak edit nampak cantik kan? Simple je korang. Guna Lemon8 apps je da okay da! I harap i dapat tolong korang. Good luck! #TanyaRamadan   #RamadanBerkat
aliahjennie

aliahjennie

17 suka

Ramadhan photos housewife WAJIB cuba!
Hi peeps! Selalu kan bila kita tengok orang post gambar dorang seronok je sepanjang bulan Ramadhan. Kita pun nak kongsikan gambar kita jugak tapi tak taunak post apa. So ni ideas yang i boleh share kat korang so that korang boleh follow! Apa-apa pun i harap i dapat tolong korang! Salam Ramadhan!
aliahjennie

aliahjennie

3 suka

Gambar iftar auto sedap edit macam ni!
Hi peeps! Hari ni i nak share macam mana nak edit gambar iftar ke makanan sahur korang ke jadi nampak menyelerakan and also aesthetic! Nak edit simple je and i just guna Lemon8 je korang! Step dia i da tunjukkan so korang just follow je step yang i da tunjukkan tu. I harap i dapat tolong korang
aliahjennie

aliahjennie

22 suka

Salah ke nak romantik dengan husband bila puasa?
Hi peeps! Hari ni i nak share cara romantik tapi berkat untuk eratkan hubungan suami isteri masa Ramadan ni. Actually banyak je cara nak eratkan hubungan suami isteri. Macam i dengan husband i rutin tu sama je tapi cuba tambahkan dengan amalan sama-sama dengan husband. Setiap tahun i akan excited s
aliahjennie

aliahjennie

32 suka

Cara Nampak Stylish Pakai Dress
Hi peeps! Hari ni i nak share macam mana nak pakai dress masa bulan puasa nanti dengan stylish, tak napak macam makcik-makcik but still tutup aurat. Korang boleh guna tips ni sepanjang bulan puasa, masa nak iftar ke, pergi kerja ke or pergi bazar, confirm nampak ayu and sweet je tau! Apa-apa pun
aliahjennie

aliahjennie

16 suka

Aku je ke suka outfit macam ni?
Hi peeps! Siapa kata pakai outfit labuh, longgar, tutup aurat ni macam makcik-makcik? Tak okay! Actually pakai baju macam ni buatkan kita nampak high class, mahal and elegant tau. Kalau pandai nak gayakan, memang nampak cantik. So korang yang tengah nak cuba ke arah pakai outfit macam ni, cuba la i
aliahjennie

aliahjennie

41 suka

Sesuai ke tak ISTJ dengan ENTJ personality ni eh?
Hi peeps! Hari ni I nak share MBTI test personality untuk Tengok personality I dengan husband I. Lepas tu nak tau sesuai ke tak personality I dengan husband I. I dengan husband I buat MBTI test, and hasilnya I adalah ISTJ and husband I, ENTJ. Ni link personality test yang kiteorang cuba buat: ht
aliahjennie

aliahjennie

9 suka

Lihat lagi
aliahjennie
23Mengikuti
13.9KPengikut
284.3KSuka dan simpanan

aliahjennie

aliahjennie

aliahjennie

aliahjennie

Batal

Married 💍 I love making content! Enjoy 😉