Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Beauty
    • Skincare
    • Fashion
    • Travel
    • Food
    • Home
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
KORANG 😭😭😭 Dubai Kunafa Chocolate dah biasa… tapi
DUBAI KUNAFA YOGURT korang pernah try tak?! 🍫 Aku jumpa dekat Central Market tadi, terus macam “Hah??? Kunafa campur yogurt??” 😂 SEKALI TRY… weh sedap gila 😭 Kunafa dia rangup, ada chocolate, lepastu makan sekali dengan yogurt… NGAM GILA 🤌🏻 Yang best tak rasa muak sangat sebab ada rasa masam
Angell

Angell

7 suka

PATUTLAH VIRAL 😭🤍 Lagi sedap dari llao llao?!
ok ni review jujur aku 😭🤍 mula-mula sebab nampak ramai share je... sekali cuba terus faham kenapa viral 🥹 cream cheese yogurt dia memang sedap gila 👀✨ fruit bowl & croffle dia pun sedap 😭🫶 family aku pun dah repeat makan beberapa kali 🤍 p/s: kalau tak silap sekarang cream chee
Angell

Angell

310 suka

Angell
2Mengikuti
28Pengikut
385Suka dan simpan

Angell

xinyuu_0104

xinyuu_0104

Batal

just a girl romanticizing her quiet life 🌷