Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Beauty
    • Skincare
    • Fashion
    • Travel
    • Food
    • Home
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Yang dah mohon dan bakal semak pusat exam PKSK nanti, bolej try buat latih tubi dulu kat rumah. Fahamkan format exam PKSK #bukupksk
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Stres ikut sekali kat Cameron 😂 #squishykeju #squishy
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Replying to @Mai Ibrahim |HOMELIFESTYLE| kita yang tua pun geram ek 😂 #squishy #squishykeju
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Sejenis tak suka pakai perfume spray2 boleh try jenis stick macam ni. Bau dia tahan lama #perfumestick #perfumebalm
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Segamat - Cameron Highland lalu Tapah memang taubat lahum.. tapi bila takda pilihan kena hadap juga. Mujur ada #balmbidara boleh buat hilangkan pening2.. #balmbidarakasturikijang #balmbidaraplus
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Kalau korang suka pergi travel wajib bawa ni. Masukkan dalam list sesiap #pluscharger
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Replying to @sheilada16 tak mau sedih2 dah.. Hahaa… dari kau lap air mata baik lap peluh. Gituuu..
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Boleh main dengan anak2 kalau boleh-bosan tak buat apa kann #puzzlekucing
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Kalau rumah takda meja kopi. Boleh pakai yang ni sebab doa boleh lipat. Jimat SPACE #mejalipat #mejajepun #mejabamboo
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Kat rumah wajib ada 1. Time tajda gas la dia sangat2 berguna #periukelektrik
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Nak tahu badan macam mana kena jumpa doktor. Jangan buat self diagnos #makanansunnah
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Replying to @CIKGU TEHA AHMAD yang ni pun haishhh gerraammmm #squishy
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Mood swings? Boleh amalkan Inositol yang bagus utk balancekan hormon kita #moominositol
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Breakfast simple tapi padat — protein dari telur, healthy fats dari olive oil, tambah chili oil bagi kick. #chilioil #oliveoil #minyakzaitun
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Replying to @neng n lala ada orang tak lalu makan telur saja. Boleh letak chili oil. Hilang rasa hanyir kat tekak #chilioil
Zetinorani

Zetinorani

1 suka

Misi di&t diteruskan.. awal tahun elok la dah cecah angka 5. Nak masuk hujung tahun dia nak cecah 7 pulak.. hok alohhhh #breakfast
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Yang nak pergi Camping ke, picnic ke tolong la bawa garlick spread butter yang ini. Sedap sangat rasa dia sebab ada cheese #garlicbutter #spreadbutter #chezygarlicbutter
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Healing healing juga. Tapi kepanasan tidak sesekali ya 😂 #kipasnipis #kipasmini #minifan
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Cikgu sedang bercuti. Sebarang urusan sila berurusan dengan cikgu selepas cikgu kembali menjadi cikgu 🤣 #sungaipangsun #hululangat
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Disebabkan MAHA ni 2 tahun sekali, kebetulan te go rehearsal sambutan merdeka. Maka besar la langkah kami ke MAEPS Serdang. 1. Pakai pakaian dan kasut yang selesa 2. Pakai bagpack 3. Bawak air kosong. 4. Study maps MAHA, berminat nak pergi yang mana dulu. Di sebabkan tempatnya terlalu lua
Zetinorani

Zetinorani

0 suka

Lihat lainnya
Zetinorani
0Mengikuti
12.3rbPengikut
3091Suka dan simpan

Zetinorani