Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Beauty
    • Skincare
    • Fashion
    • Travel
    • Food
    • Home
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
💛by MISS MYSTERIOUS💛
“Kau cuba goda aku?" "So perasan." "Sebab aku rasa..." Eshaq menundukkan sedikit wajahnya. "...jantung kau tengah laju." Ofelia menelan liur. "Itu sebab saya menyampah dengan awak." "Betul?" "Saya dah tak cintakan awak." Eshaq ters
F.H

F.H

0 suka

❤️PROMO KOMBO MERDEKA 26’❤️
“Kau tinggal sini dulu." Dia berpaling memandang Eshaq. "Rumah ni?" "Umie masih marahkan kau. Kalau kau tinggal dekat rumah abah, keadaan akan jadi lebih teruk. Rumah ni tempat aku selalu berehat sementara rumah aku tengah diubah suai." Ofelia mengerutkan dahi. &#
F.H

F.H

0 suka

💙PROMO RM10💙
Kling! Kling! Dentingan lonceng angin yang tergantung di atas pintu, bergema. Tanda ada pelanggan baru memasuki kafe. Tiga pasang mata fokus ke situ. “Mak aih, handsomenya!” Komen Diandra laju. “Mata tu jaga. Abang gigit tengkuk tu nanti.” Ezraqil beri amaran. “Assalamualaikum.” Sapa
F.H

F.H

1 suka

💚PROMO BIRTHDAY SALES RM10 💚
“Ta’aruf tu maksudnya berkenalan secara sopan, terhormat dan terkawal dengan niat menuju perkahwinan. Bukan kahwin bidan terjun.” Diandrea guna ayat formal. “I don’t have time for all of that.” Jawab Zehran senada. “Kenapa Zehran nak kahwin dengan saya?” Diandrea juga malas berteka teki la
F.H

F.H

0 suka

💙EBOOK BESTSELLER💙
“Kenapa kau kebumikan anak aku dekat kem?!” jerit Puan Rohaya. Bukannya menangis, dia kelihatan benar-benar marah. Harleen terkedu. Hazeline yang baru nak tutup pintu berhenti. “Weh, kut ya pun tanggallah dulu selipar tu, mak cik.” Puan Rohaya berpaling. “Kau jangan masuk campur.” Sakit
F.H

F.H

1 suka

💛EBOOK BESTSELLER💛
SHAHRIZAL tak angkat kepala dari telefon. Sejak masuk kereta Ilyas tadi, dia tak berhenti tengok internet. Membaca setiap komen-komen jahat. Kesian. Tapi kalau mati kena serang musuh kan lain sikit, bolehlah nak claim syahid. Ini mati sebab latihan je. Mati katak namanya. Dua ribu tiga ratus
F.H

F.H

0 suka

🧡by ROSE HARISSA🧡
“Uncle Zal …” “Hmm.” “Uncle Zal lambat.” Shahrizal menggigit bahagian dalam pipi. “Maaf.” “Papa dah masuk dalam tanah.” Shahrizal mengangguk tanpa suara. “Uncle Zal tak sempat tengok.” “Maaf. Uncle tak sempat.” Aaqil mengetatkan pelukan. Kemudian dia bertanya dekat telingany
F.H

F.H

0 suka

🩵PENJAGA HATI SANG KOMANDO by Rose Harissa🩵
“Yas, jangan diam. Cakaplah. Aku dengar.” Shahrizal meletakkan sudu. Tekaknya sudah tak tertelan nasi. Suara Ilyas berubah. “Penerjunan tadi ada masalah.” Shahrizal terhenyak ke kerusi. Tangan kanan mengetat di telefon. Tangan kiri mencengkam pinggir meja. “Apa masalah?” “Hilmi.” Jan
F.H

F.H

0 suka

🧡EBOOK BESTSELLER🧡
“Get ready semua. Kalau aku sampai dulu, siap korang.” Terus tiga-tiga bangun. Tak ada siapa nak ambil risiko. Laju masing-masing capai kelengkapan sebelum berlari mendahului Dylriz. Kalau betul lelaki itu sampai dulu, memang masak mereka nanti. Tanpa sedar, cerita tentang bini Dylriz terku
F.H

F.H

0 suka

💛KOMBO MERDEKA 26’💛
“Kalau you suruh I ambil air, ada charge dia. Ikutlah berapa ringgit pun. I akan decide lepas ni.” Terus Dylriz ternganga. “Ambil air pun kena bayar?” “Mestilah. Dekat restoran pun orang hantar air ke meja, kita bayar service charge. You ingat sebab I isteri, labour terus free? Nothing is
F.H

F.H

0 suka

💚EBOOK BESTSELLER💚
“It’s not fair, daddy!” jeritnya geram. “Sejak bila daddy ada hak tentukan dengan siapa Baby kena kahwin?” “Sejak daddy bergelar your daddy.” Dato Mizan menjawab tenang. Langsung tak terusik dengan amukan anak sendiri. “I’m your wali, Baby.” “Wali tak wali! Kalau nak kahwin paksa pun, car
F.H

F.H

0 suka

💜KAPTEN DYLRIZ AL FAD by HASH AULIA💜
KALAU dulu, bila dia dengar berita yang Zulu kena kahwin paksa, kemain dia padankan muka si member tak sebulu. Hari ni, bila tiba giliran dia pulak, terus terkelu tak tahu nak cakap apa. Nak melawan? Memang taklah. Silap hari bulan, periuk belanga dekat dapur tu melayang atas kepala dia.
F.H

F.H

0 suka

💛EBOOK BESTSELLER💛
Amina 🇺🇿 Miss you…. Diikuti satu demi satu gambar yang masuk tanpa henti. Adelia tergamam. Gambar pertama memaparkan seorang wanita berwajah Eurasia sedang tersenyum manis di hadapan cermin. Gambar kedua pula berpakaian lebih seksi, sampai mahu nampak isi lurah yang tersembul. Mata, sengaja sy
F.H

F.H

1 suka

🩵PROMO KOMBO MERDEKA 26’🩵
“Del, give me one chance.” Adelia cuma memandang. “One?” “Please.” “Kau dah guna banyak sangat kuota dengan perempuan lain.” Lepas itu dia terus masuk ke kereta. Tidak menangis di hadapan Farid. Tidak juga berpatah balik. Cuma apabila sampai di rumah, dia duduk hampir sejam di dalam
F.H

F.H

0 suka

❤️SCOOP.. SUAMIKU SARJAN UZAIR by LILY HASLINA❤️
Dinner with Farid's family. Dia terpaku seketika. Wajah Farid terbayang di kepala. Dia, lelaki yang pandai ambil hati. Pandai bercakap, pandai bergurau, pandai membuatkan orang di sekeliling selesa dengannya. Di depan mak Adelia, dialah bakal menantu contoh. Boleh heret dia ke syurga. Di dep
F.H

F.H

0 suka

🩷KOMBO MERDEKA 26’🩷
“Tak habis-habis pergi kem? Dah tak ada kerja tempat lain ke? Esok layan askar entah mana-mana.” Adelia yang ketika itu dengan kamera DSLR masih tergantung di leher terus mengeluh panjang. “Assalamualaikum pun belum, mak.” “Waalaikumussalam.” Puan Aminah muncul sambil mengelap tangan pada
F.H

F.H

0 suka

💜KOMBO MERDEKA 26’💜
"Jangan!"Suara lantangnya bergema memenuhi ruang masjid. Semua mata terus tertumpu kepadanya. Tok kadi menghentikan bacaan. Eshaq menoleh. Sebaik sahaja melihat wajah Ofelia... Renungannya terus berubah. "Ofelia?" Wanita itu melangkah perlahan ke hadapan. Air matanya mas
F.H

F.H

0 suka

💚EBOOK BESTSELLER💚
“Kenapa Mikail dengan Maya?" Ofelia mengejar dua figura yang dia kenal dan sangat kenal. Paling mengejutkan mereka saling berpimpin tangan menuju ke kereta. "Mikail?! Maya?!" Panggil Ofelia nada kasar. Mikail dan Maya terkejut melihat Ofelia di hadapan mereka, cepat-cepat melepask
F.H

F.H

0 suka

🧡EBOOK BESTSELLER🧡
Eshaq melangkah perlahan. Dalam masa yang sama, matanya melirik ke arah puncak pokok besar di sebelah kanan. Kelibat Tarong kelihatan sedang mengambil posisi sebagai sniper. Dia memberi isyarat halus. “Sasaran: tangan bersenjata.” Roxy menguatkan cengkamannya pada pistol. “Aku akan past
F.H

F.H

0 suka

💙EBOOK BESTSELLER💙
“Cakap pakai air liur semua boleh buat, Dara. Tapi, kalau kau tak usaha… Memang tak ke manalah kau. Nak masak nasi pun tak reti ada hati nak masak tom yam bagai. Berangan bolehlah!” Tempelak Mak Kiah tanpa kompromi. Dia biarkan tangan Dara yang memicit-micit bahunya. Sedap juga diurut begitu. ​“
F.H

F.H

0 suka

Lihat lainnya
F.H
65Mengikuti
194Pengikut
302Suka dan simpan

F.H

www.wasap.my/601123668127/nakbeliebook

www.wasap.my/601123668127/nakbeliebook

Batal

Admin Hash Aulia 💜 Promo Ebook dan Novel Ws : 01123668127