Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Beauty
    • Skincare
    • Fashion
    • Travel
    • Food
    • Home
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Ready for healthy skin day✨️
sheet mask terbaik buat merawat pori-pori dan kulit tetap lembab dan anjal❤️ #facemask #healthyskin #dailyroutine #skincare #lemon8beauty
emy

emy

0 suka

Lunch time vibes with simple menu🍛☕️
Try cafe baru harini!menu nampak moden tapi selera tetap padu dengan citarasa lokal.nasi lemak,nasi minyak memang ngam habis!🤤✨️ #makanlokal #foodieMY #lunch #cafebaru #lemon8food
emy

emy

1 suka

siapa kat sini pernah buat Lancome Skin Analysis?
setelah setahun konsisten🤍harini kita buat analisis di kaunter Lancome.kebanyakan score hijau 80-90%!cuma dark circle je kena kurangkan tengok fon malam2😜 #LANCOME #skinanalysis #skincarerecomendation #skincareprogress #SkincareReview
emy

emy

1 suka

Nasi Briyani Ayam Curry🍛🍗
makan apa korang😊setiap hari makan benda yang sama kan..hari ini kita mkan briyani pula.tekak ni nasi je boleh masuk..sebenarnye kita tak suka makan briyani maklumlah banyak rempah🤭tapi ini kali ngam pula😋😋 #MakanDiary #bananaleaf #nasibriyani #foodieMY #lemon8food
emy

emy

0 suka

BIRTHDAY GIFT 🎁✨️
#missdior #diorbeauty #birthdaygift #birthdayjuly #unboxinghaul
emy

emy

9 suka

Ada yang pernah cuba?
benda alah ni banyak kali dah lalu wall kita,so apalagi kita ni mudah teracun so terbeli🤭korang yang pernah pakai menjadi ke tak..cer komen? #brighty #TanyaSikit #exfoliatingtoner #brightyunderarm #barangviral
emy

emy

2 suka

my signature scent🌹❤️
setiap kali pakai pakai perfum ni,mesti ada yg tanya..memang kegemaran❤️‍🔥 #perfumecollection #perfumereview #perfumelover #wildrose #COACH
emy

emy

0 suka

chinese food paling ngam untuk dinner😋😋
menu family yang ringkas tapi sedap terutamanya kepala hiyu😋😋siapa pernah cuba🙋‍♀️ #dinner #familytime #makanansedap #chinesefood #lemon8food
emy

emy

1 suka

BUBUR ASYURA😋
first time makan bubur asyura..pekat,likat😋👍 #buburasyura #makanantradisional #lemon8food #Rezeki #YayOrNay
emy

emy

0 suka

Lunch simple tapi sedap😋😋
#lunch #syukur #lemon8food #makanapahariini #fooddaily
emy

emy

0 suka

JELLY BUNNY🐇🩷
koleksi dari jelly bunny so cute😍comfy untuk jalan jauh..mak luvvve🩷 #jellybunny #comfy #cute #lemon8shopping #ShoppingHaul
emy

emy

0 suka

Untuk geng comfort food, kena try ni✅️👍
BOSS TASTE😋😋 fav kopi nanyang🤤wajib cuba kalau datang cameron..staff sangat ramah👍makanan dan minuman sedap. #bosstaste #cameronhighland #makansedap #kopilovers #foodieMY
emy

emy

0 suka

Korangg suka burger ke kopi dulu?
morning breakfast hari ini🥪☕️ #sarapan #breakfastcombo #kopiais #malaysiafoodie #foodieMY
emy

emy

2 suka

TAUFU FA AUNTIE MOK✅️
datang bentong wajib singgah..makan panas panas macam ni nikmat😋 #taufufa #sedapsangat #makanmakan #fooddiarytoday #foodieMY Tauhu Auntie Mok 莫大妈文冬豆腐
emy

emy

1 suka

makan malam kita❤️
dinner check! lauk kampung👍😋 #MakanDiary #MyFreeTime #lemon8food #foodiemy #foodlovers
emy

emy

1 suka

BOAT NOODLE ECM✅
first time makan boat Noodle memang puashati😋😋👍nampak sikit tapi boleh kenyang. #boatnoodle #PendapatKu #makanmakan #lemon8food #MakanDiary Boat Noodle - Kuantan (ECM)
emy

emy

1 suka

🍵🍣🍱✨
#MyFreeTime #lemon8food #CheapButGood #sushimentai #MakanDiary
emy

emy

0 suka

tak tahu nak makan apa🤔
selamat petang..hari ini makan apa ye😊bosanlah makan benda yang sama...jom makan🍽 #hainankopitiam #MakanDiary #lemon8food #lunchidea #lunchtime
emy

emy

2 suka

BREAKFAST ✅
morning guys..pagi ini makan apa? #breakfast #nasilemak #foodie #AdaYangSama #lemon8food
emy

emy

1 suka

BODY SERUM DAY&NIGHT🌸✨
Body serum rasa perfum..wangi sehari🌸🌼 #selfcareroutine #glad2glow #Bodyserum #letstrysomethingnew #kemon8racun
emy

emy

0 suka

Lihat lainnya
emy
124Mengikuti
104Pengikut
748Suka dan simpan

emy

📸🦋🌊✨️🛍