Lemon8Komuniti gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin pautan

Dapatkan pengalaman aplikasi yang penuh

Temui lebih banyak siaran, hashtag dan ciri pada aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Bukan sekarang
Bukan sekarang
Bukan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Kecantikan
    • Fesyen
    • Makanan
    • Kediaman
    • Pelancongan
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Malaysia
    • Malaysia
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Laman web rasmiDasar privasiTerma PerkhidmatanCookies Policy
Replying to @Nissa Razi mudah remove puan pakai remover yang tepat ^^ #eyeliner #remover
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Wanita yang comeback pada fitrah tanpa perlu jadi orang lain 🫶🏻
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @cik sue masalah eyeliner kata waterproof tapi tak waterproof pun. Saya faham. Lama2 jadi kembang jadi mata panda kan puan? #celak #eyeliner
Puan Hedayah

Puan Hedayah

1 suka

Replying to @🎀Yanaaa🎀 MasyaAllah kan puan pekat betul warna dia. Senang nak lukis. Masa ni sy baru habis solat zohor dan get ready untuk meeting. Walau kelam kabut tapi bila senang nak handle this eyeliner~ on time saya sampai ☺️🫶🏻 #celak #eyeliner #puanhedayah
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Kita sendiri pandang cermin kan? 🫶🏻😊 #puanhedayah
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @Fieykaaa hai syg salam kenal betul lah tu sy pun pernah macam kena tumbuk tu bila celak / eyeliner yang kita pakai kembang dan merebak dekat seluruh mata atas bawah #memahami sangat ☺️
Puan Hedayah

Puan Hedayah

1 suka

Alhamdulillah Ala Kulli Hal~ semoga semuanya baik2 sahaja amin 🫶🏻 #puanhedayah
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Jadi diri sendiri namun belajar versi yang better setiap hari InsyaAllah #puanhedayah
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @MiniMoonKidss saya gelak baca komen awak dear... ikut kesesuaian mata tau. Anyway Terima kasih dear MasyaAllah 😊🫶🏻 anak saya ni kalau sy tak pakai eyeliner dia cakap saya tak make up. Mereka suka sy bersiap. Katanya macam artis 😂😂😂 aduhai lah anak kannn. Puan kirim salam anak2 tau. Dar
Puan Hedayah

Puan Hedayah

1 suka

Replying to @NILLYVIAENTERPRISE bukan permanent marker puan, tapi hitam dia memang bukan main2... kan? #eyeliner #celak #shedio
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Dimana wanita yang pernah begitu menjaga dirinya satu ketika dulu? Jom kita kembali bermula 🫶🏻
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @Juju masyaAllah terima kasih puan pembelian eyeliner / celak saya ni moga ramai lagi tahu pasal kami. Doakan tau ❤️😊
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @MIMI ~ Sharebendebest masyaAllah terima kasih awak. Anyway ini apa yang sis amalkan setiap hari untuk bantu enhance lagi skincare kita ^^
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Jom kita sama2 belajar jaga diri jaga adab ❤️🫶🏻, adab yg hebat auto bertambah2 cantik kan? 😉
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Makin cepat kusam kulit saya bila coverage terlalu berat. Dan saya pilih yang lebih ringan iaitu... SHedio Skin Tint 😊🫶🏻
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Tik Tok tengah belanja dear 20% OFF untuk semua Product SHedio 2-9 September sahaja. Lets go check bag kuning sekarang! #eyeliner #celak #skintint #remover
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @Hami" Cantik bukan penghalang untuk beribadah. ❤️ Selagi ada wuduk, jaga wuduk. Bila dah batal, remove… ambil wuduk & solat. Mudah je. 🥰 #celak #eyeliner #remover
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Replying to @fizoopro2 Allahummabarrik MasyaAllah tq awak ikut jenis kelopak mata kita tau awak 😊 kalau awak pakai sikit sesuai just be you okey ❤️ #celak #eyeliner
Puan Hedayah

Puan Hedayah

2 suka

MasyaAllah jumpa puan @Hartini Zubir dan rupa2nya puan hartini adalah customer eyeliner saya 🥹🫶🏻 terharunya kita.... terima kasih puan pembeliannya dan 5 batang dah eyeliner / celak saya puan hartini beli. Semoga menjadi baroqah dalam menelusuri urusan harian kita puan 😊🫶🏻🫶🏻🫶🏻 #feedback #shedio
Puan Hedayah

Puan Hedayah

1 suka

Handle kecaman? Its okey let it go tanpa perlu fix it untuk jadi orang lain 😉🫶🏻
Puan Hedayah

Puan Hedayah

0 suka

Lihat lagi
Puan Hedayah
1117Mengikuti
8937Pengikut
6175Suka dan simpanan

Puan Hedayah

www.wasap.com.my/60148696084/shedioeyeliner

www.wasap.com.my/60148696084/shedioeyeliner

Batal

Nak beli SHedio Eyeliner www.wasap.com.my/60148696084/shedio