Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Beauty
    • Skincare
    • Fashion
    • Travel
    • Food
    • Home
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Rahsia Kulit lebih fresh dan sihat Sihat !!
Self-care routine yang saya suka sekarang 💛 Gua Sha massage + Safi Youth Gold Beauty Miracle Oil memang best untuk bantu wajah rasa lebih relax, glowing dan nampak lebih firm. Konsisten guasha 2-3 kali seminggu memang worth it! Kulit nampak tegang dan jeragat pun dah pudar. Lepas ni jalan den
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

2 suka

CAS SEKALI TAHAN 3 HARI
CAS SEKALI , TAHAN 3 HARI‼️ 🔥 REDMI Note 17 Series dah officially dilancarkan! 🔥 Dari 10,000mAh battery, konsep Cas Sekali, Tahan 3 Hari, charging laju, water resistance sampai 2 meter, sampailah ujian ketahanan 2.5 meter memang banyak benda menarik boleh explore! 📱⚡️ Paling penting, jangan
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

1 suka

PRE ORDER MERDEKA REDMI NOTE 17 SERIES KIN DIBUKA
🇲🇾 MERDEKA, MASA UNTUK UPGRADE! 📱🔥 REDMI Note 17 Series kini dibuka untuk PRE-ORDER ‼️✨ Dengan 10,000mAh battery + 100W HyperCharge, memang sesuai untuk yang nak phone tahan lama dan charging pantas. 🎁 Pre-order pun ada hadiah menarik 🛡️ Warranty untuk ketenangan lebih 💎 Digital Value ya
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

0 suka

YOBE X ALPHA GUYS !!
Rezeki sempena Hari Kemerdekaan ni ‼️🇲🇾✨ Dapatlah Yobe Crafted X ALPHA exclusive merch + cute Yobae 🥹💙 Kumpul stamp, unbox & tengok dapat photocard yang mana ‼️ 👀 📍 YOBE TUAH 1895 KUALA LUMPUR #Yobecrafted #YobeMalaysia #YobeXAlpha #Sapotlocal #BuatanMalaysia AnakMalays
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

1 suka

Tokti Ds Siti Nurhaliza Masih Berbisa !!!
#biduanita negara #ctdk
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

0 suka

LUNCH BUMBU BABAH with MR POV
Signaturew Kopi Talua & Teh Talua ☕✨Lepas tu layan pula nasi Padang, Bakso, Mie Ayam, Mee Laksa Urat dan macam-macam lagi. Memang banyak pilihan! 😋 📍 Bumbu Babah Warisan, Setapak Central Mall, 67, Jln Taman Ibu Kota, Taman Danau #BumbuBabahWarisan #SetapakSentral #kolrn #KopiTal
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

4 suka

Peminat Masakan Kampung Sila Hadir !
Peminat masakan kampung sila hadir ‼️‼️ Kalau nampak meja penuh lauk macam ni, memang susah nak pilih satu 😍🍚 Dari Sambal Gesek, Terung Balado, Ikan Bawal Goreng Merecik, Asam Pedas Tenggiri, Petai Ikan Bilis Crispy, Daging Salai sampai Kopi Susu & Blue Lemon Signature Suraya semua nampak m
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

3 suka

Bila hujung bulan datang lebih cepat dari GAJI ‼️‼️‼️
Lagi beberapa hari baru gaji masuk, tapi tiba-tiba ada komitmen yang tak boleh dielakkan? 😅 Situasi macam ni memang boleh buat kita stress. Yang penting, jangan panik dan jangan buat keputusan terburu-buru. Kalau anda perlukan penyelesaian kewangan jangka pendek, boleh semak pilihan yang ters
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

0 suka

POV: Datang Milk & Barley, sekali nampak semua flavour terus rambang mata wey
Milk & Barley ni memang bahaya… masuk nak tengok je, sekali semua flavour nampak sedap! 😂🤎 Ada Tart, Tiramisu, Dubai Royale Mochi, Pistachio Royale, Blueberry Royale & Golden Cheese ✨ 🥛 Milk RM2.90 sahaja ! 🥛 Milk Bottle + 300ml susu RM5.90 Kalau korang datang, flavour mana paling
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

3 suka

Dalam dunia ni ada 2 jer cantik....
aku dengan tokti sekian 🤣🤣 korang pula bestie online kategoriTerlalu cantik ok 👍Why I like it
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

0 suka

Yeah Boleh Buat Shabu Shabu kt Rumah beli Rosyam Mart jer
Free cutting selalu ke Rosyam Mart Taman Ehsan
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

11 suka

Sara diguna di KK MART
Ramai dapat bantuan kerajaan, tapi masih ramai tak tahu dekat mana dan macam mana nak guna. 👀 Penerima SARA / MyKasih yang layak boleh menggunakan MyKad untuk membeli barangan asas terpilih di KK MART yang mengambil bahagian. 🛒 Sarawakian pula jangan lupa semak kelayakan SKAS. boleh bayar SKA
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

1 suka

Bila2 Perlu , KK MART ada !!!
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

6 suka

Bantuan Kerajaan pun boleh kat Kk MARt
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

0 suka

Facial bermula Serendah Rm19.90 !!
FACIAL BERMULA SERENDAH RM19.90 ‼️😱 Yes, betul! Kalau kulit rasa kusam, pori tersumbat atau banyak blackhead, boleh cuba Kimino Beauty Rapid Facial Treatment + AI Skin Analysis 💆🏻‍♀️✨ Recently kulit Rara abit dry , and rasa kusam , so therapist intro Rara buat facial Peptide Hyaluronic Acid
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

0 suka

VENDOR FOOD WAJIB TRY DIJAMIN MELELEH !!!
VENDOR FOOD WAJIB TRY DIJAMIN MELELEH !!! 🔥FANTASTIC FOOD FEST BY KAK NAB🔥 Jom datang beramai-ramai ke Fantastic Food Fest by Kak Nab! 😍 9 vendor makanan menanti korang confirm pening nak pilih nak serbu yang mana dulu! 🤤 Swipe → tengok semua vendor & jangan lupa save post ni! 📍 Mena
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

3 suka

MR POV SINGLE OR NOT ?
Lunch bersama MR LOV nak tgk video ?? nantikan #bumbubabah
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

6 suka

Jadi Sebahagian Bumbu Babah ? Ya betul
🍛 Pelanggan Bumbu Babah, pernah terfikir untuk jadi pemegang saham? Jom sertai Sesi Perkongsian Babah Ventures bersama Boss Ajak Shiro & team pengurusan. Kami akan kongsikan perjalanan Bumbu Babah daripada 1 outlet → hampir 60 outlet, perancangan masa depan & peluang untuk anda menjad
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

1 suka

Sedap giler !!!!! wajib ke Bumbu Babah Warisan
Tak ler kalu tk datang bumbu babah dalam seminggu tau !!!! aku dtg kt Bumbu babah Warisan kt Setapak Sentral sebab ada menu baru so aku orderlah Minum Kopiiii dia memang unph dengan MR POV pula 1) Kopi Talua 2) Teh Talua 3) Set Nasi Padang Paru Goreng 4) Set Nasi Padang Urat + Ayam Goreng
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

2 suka

DAH DIET TAPI BERAT SAMA JER !!!
Dulu saya ingat nak sihat kena fokus pada nombor dekat penimbang je. 🤔 Rupanya ada banyak lagi yang lebih penting seperti Body Fat, Muscle Mass, BMI dan Visceral Fat! Saya singgah ke CARiNG Pharmacy untuk buat Body Composition Analysis PERCUMA, siap dapat penerangan daripada pharmacist. Lepas tu
Rara Nurhaliza

Rara Nurhaliza

2 suka

Lihat lainnya
Rara Nurhaliza
147Mengikuti
1218Pengikut
8902Suka dan simpan

Rara Nurhaliza

raranurhaliza_

raranurhaliza_

Batal

i 🩷my self,Sharing Lifestye,l🩷Reading,I🩷My Idol DSSiti Nurhaliza and 🩷Rare Stuff