Lemon8Lifestyle community

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Copy link

Get the full app experience

Discover more posts, hashtags, and features on the app.

Open Lemon8
Open Lemon8
Open Lemon8
Not now
Not now
Not now
  • Category
    • For You
    • Outfits
    • Skincare
    • Nails
    • Home
    • Recipes
    • Makeup
    • Hair
    • Fitness
    • Accessories
    • Perfume
    • Mental Health
    • Relationship
    • Wellness
    • Baking
    • Music
    • Shoes
    • Travel
    • Tattoo
    • Drinks
    • Dining
    • Home skills
    • Bags
    • Reading
    • Photography
    • Movie
    • Outdoors
    • Tech
    • Art & Design
    • Gardening
    • Career
    • Games
    • Education
    • Cars
    • Wedding
    • Maternity
    • Pets
  • App version
  • Help
  • Canada
    • Canada
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • New Zealand
    • UK
Official websitePrivacy PolicyTerms of ServiceCookies Policy
🫶🏻 REVIEW JUJUR WM
bukan nak overclaim, aku share apa yang aku rasa. Aku suka produk ni sebab tekstur dia senang nak pakai dan boleh masuk dalam routine malam. Lepas sapu, kulit rasa lebih lembap dan lembut, terutama dekat bahagian yang memang mudah kering. Selalu nampak yg 100 sachet kt TikTok kan? 👀 Tapi kat
love ciksue

love ciksue

4 likes

love ciksue
15Following
301Followers
5Likes and saves

love ciksue