Lemon8Lifestyle community

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Copy link

Get the full app experience

Discover more posts, hashtags, and features on the app.

Open Lemon8
Open Lemon8
Open Lemon8
Not now
Not now
Not now
  • Category
    • For You
    • Outfits
    • Skincare
    • Nails
    • Home
    • Recipes
    • Makeup
    • Hair
    • Fitness
    • Accessories
    • Perfume
    • Mental Health
    • Relationship
    • Wellness
    • Baking
    • Music
    • Shoes
    • Travel
    • Tattoo
    • Drinks
    • Dining
    • Home skills
    • Bags
    • Reading
    • Photography
    • Movie
    • Outdoors
    • Tech
    • Art & Design
    • Gardening
    • Career
    • Games
    • Education
    • Cars
    • Wedding
    • Maternity
    • Pets
  • App version
  • Help
  • Canada
    • Canada
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • New Zealand
    • UK
Official websitePrivacy PolicyTerms of ServiceCookies Policy
Welcome board di Tasik Puteri Golf Club… tq Rachel sudi ambil deko dengan kami 😘🫰🏻 #welcomeboard #welcomeboardmurah #welcomeboardkl #welcomeboardkahwin #welcomeboardevents
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Backdrop heart shape dan flower number di Tasik Puteri Golf Club… tq Rachel 😘🫰🏻 #backdrophearts #backdropdeko #pelamin #purposedeco #backdropmurah
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Repeat customer… Deko picnic 50 pax di Jalan Klang Lama… Happy birthday untuk Ayla dan Ayden… tq Nabilah aliah selalu repeat deko dengan kami 🫰🏻 #picnicsetiaalam #picnicshahalam #decopicnic #picnicklselangor #picnictitiwangsa
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Repeat customer… Deko picnic 50 pax di Jalan Klang Lama… Happy birthday untuk Ayla dan Ayden… tq @bellestrelle selalu repeat deko dengan kami 🫰🏻 #picnicsetiaalam #picnicshahalam #decopicnic #picnicklselangor #picnictitiwangsa
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Repeat lagi 🫰🏻 Decoration backdrop di Nilai… tq kak Rose repeat lagi 🌹 #pelamin #minipelamin #minipelaminmurah #minipelaminklselangor #minipelaminkl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Repeat customer backdrop untuk Maha Maeps Serdang…. Tq Nour sudi repeat lagi 🫰🏻 #dekobavkdrop #dekobooth #setupbooth #boothpameran #boothdesign
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Geng deko naik cameron 😬 semalam kami cuti deko hari ni sambung balik mendeko 😬 adik beradik dan ipar 😍
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 2 pax di Locarasa Bamboohills + bouquet… tq Izyan sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 6 pax + bouquet + kek di Orbit KL… Tq Faruqi sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 21 pax tema pink putih di Gula Cakery Kajang… tq Nadya Izzati sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 4 pax di Tamu Skyview KL… Tq Nazirul sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Repeat customer…. Deko picnic jenis dome di Taman Tasik Titiwangsa… tq Layla repeat lagi 🫰🏻 #picnicsetiaalam #picnicshahalam #decopicnic #picnicklselangor #picnictitiwangsa
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko picnic 20 pax di Gombak…. Tq Adilah sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #garlandbelon #decoration #decopicnic #dekobelon #belonmurahklselangor
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 3 pax di Ahan Thai Monkey Canopy… tq Komathi sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Garland belon tema huntrix di Janda Baik… tq Shaza sudi ambil deko dengan kami 😘🫰🏻 #garlandbelon #bebefinbabyshark #bohothemeballon #dekobelon #belonmurahklselangor
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko picnic 20 pax untuk gender reveal di Puncak Alam… tq Shazlin sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #picnicsetiaalam #picnicshahalam #decopicnic #picnicklselangor #picnictitiwangsa
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 15 pax + foil belon number di Serai House Carcosa Sri Negara… tq Adibah sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Garland belon tema bebefin & baby shark di Telok Penglima Garang…. Tq Irine Nadia sudi ambil deko dengan kami 😘🫰🏻 #garlandbelon #bebefinbabyshark #bohothemeballon #dekobelon #belonmurahklselangor
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Done room deko di Bintang Fairlane Residance Bukit Bintang…. Tq Nurelyani sudi ambil deko dengan kami 😘🫰🏻 #roomdeko #belonmurah #decobelonklselangor #decobelonkl #roomdeco
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

Deko table 2 pax di Orbit KL… tq Annisa Akmar sudi ambil deko dengan kami 🫰🏻 #dekotable #decotablebirthday #dekotablelocarasa #decotablemurah #decotablekl
Kakak deco

Kakak deco

0 likes

See more
Kakak deco
0Following
3343Followers
2770Likes and saves

Kakak deco