Lemon8Lifestyle community

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Copy link

Get the full app experience

Discover more posts, hashtags, and features on the app.

Open Lemon8
Open Lemon8
Open Lemon8
Not now
Not now
Not now
  • Category
    • For You
    • Outfits
    • Skincare
    • Nails
    • Home
    • Recipes
    • Makeup
    • Hair
    • Fitness
    • Accessories
    • Perfume
    • Mental Health
    • Relationship
    • Wellness
    • Baking
    • Music
    • Shoes
    • Travel
    • Tattoo
    • Drinks
    • Dining
    • Home skills
    • Bags
    • Reading
    • Photography
    • Movie
    • Outdoors
    • Tech
    • Art & Design
    • Gardening
    • Career
    • Games
    • Education
    • Cars
    • Wedding
    • Maternity
    • Pets
  • App version
  • Help
  • Canada
    • Canada
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • New Zealand
    • UK
Official websitePrivacy PolicyTerms of ServiceCookies Policy
Last Recap 11 Ogos 2026 Inda tidur. Tertidur pun, tidur2 ayam. Kemas barang awal sebab flight diawalkan dari pukul 6 ke 4 petang gitu. Bekalkan bubur ayam, masuk dalam botol air. Boleh makan dalam dewan. Kreatif. Sampai sana, daftar, masuk dewan, majlis mula. Nasib pembaca nama inda
hikaz nana

hikaz nana

1 like

Travel Recap Day 2 - 10 Ogos Pagi ke wisma muis. Ambil jubah. Petang, hadir raptai. Masa raptai, pembaca nama graduan menggunakan AI. Lepas raptai, sempat singgah masuk kedai masuk. Cuci mata tengok buku. Tuan Pengurus belanja air minum. Lepas tu,pergi Center Point dan lupa
hikaz nana

hikaz nana

2 likes

*Sold Out!* Terima Kasih Sis. Inda dia mau yang baru. "Lama lagi tu siap.." katanya 🤭
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Travel Recap DAY 1
Jalan dari Sandakan lebih kurang 6 lebih, lepas Subuh selepas ambil semua Singgah minum pagi di Telupid. Singgah isi minyak di Ranau. Singgah tepi jalan ambil gambar gunung. Sampai KK, sesat cari KKIA. Rupanya salah taip. Dibawanya ke Airport lama. Singgah makan dulu sebelum ke Airpo
hikaz nana

hikaz nana

1 like

The limited one telah dimiliki. Keychain Candy. Thank sis bermuamalah dengan saya. First time buat warna maroon. Dan kali ni ungunya memang warna ungu. Itu hari warna magenta. Kalau nak keychain huruf atau penunjuk Al-Quran, boleh bincang tepi. Boleh request warna dan rantainya
hikaz nana

hikaz nana

2 likes

Thanks Nija and Cec.. Selepas hampir 2 tahun, baru sampai di tangan kamu. Buat masa study di Giat. Inda dapat siap sepenuhnya, buat selepas exam skm. Hari kita konvo di kk, baru dapat bagi. Tema full black dan black pink.
hikaz nana

hikaz nana

1 like

Majlis Graduasi GIATMARA ke-39 | 11 Ogos 2026 | Dewan Sa'adah, Wisma Muis . Saya ingat lagi, my sis-in-law ada bagi satu iklan kemasukan belajar di Giatmara Libaran minggu akhir bulan Ogos 2024. Manatau berminat, katanya. Saya buka lah link dalam tu iklan kan, saya nampak satu program
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Tema Hijau ☘️ Penunjuk Al-Quran dan Huruf R sudah berpunya dan sudah dibagi dengan cust. Yang lain belum ada. Ada yang mau? Atau mau yang lain boleh roger awal
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Sempat siapkan sebelum ke KK baru2 ni.. Keychain huruf dan penunjuk Al-Quran warna hijau. Sudah dibagi dengan cust hari sabtu lepas. Terima kasih cikgu kerana sudi menempah dengan saya. Mau tempah keychain atau penunjuk Al-Quran atau keychain candy? Boleh inform awal
hikaz nana

hikaz nana

8 likes

Unlock achievement hantar tempahan customer ke semenanjung menggunakan jnt Buat kotak sendiri. Design sendiri kad bisnes yang masih banyak perlu diperbaiki. Oleh sebab banyak khabar angin yang tidak berapa baik, letak sticky note peringatan sebelum bungkus dan selotap. Dah hantar, risau
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Congratulations kepada diri sendiri, rakan seperjuangan dan junior atas pencapaian yang telah dicapai semasa belajar di Giatmara.
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Credit to RTM Tidak muncul sebagai orang yang diinterview, tapi muncul sebagai graduan yang naik atas pentas.
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Terima kasih daun keladi... Done untuk keychain huruf - Huruf R (khaki) dan huruf S (Pink) Telah dihantar dan diterima oleh cust. Open Pre-order ▫️ Penunjuk Al-Quran - RM10 ▫️ Keychain huruf ▫️ Keychain candy Untuk keychain, harga bergantung pada rantainya dan boleh request warna.
hikaz nana

hikaz nana

1 like

Cerita pada hari ini - Sabtu, 18 Julai 2026 di Dewan Masyarakat Sandakan. Datang sebab aktivitinya macam best, lagipun giatmara tempat belajar dulu, ada buka booth. Pasang sudah dalam hati, kalau boring, kita pergi library. Jalan kaki ke sana. Last2, sampai tutup stay di dewan. Dan tadi baru
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Masa internship tahun lepas, pernah dapat satu work task design baju budak dari scratch. Hanya berbekalkan beberapa maklumat ja masa ni dengan gambar. Cari maklumat, sambil sketch. Overload dengan idea sampai tepu, design ja lah sampai hasilkan 5 semata-mata mau kosongkan ketepuan itu.
hikaz nana

hikaz nana

1 like

Cerita Minggu Lepas - Sabtu, 3 Julai dan 10 Julai 2026
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Hello, hai Assalamualaikum... Apa khabar semua? Harap semua sihat walafiat. Disini ada keychain dan penunjuk Al-Quran yang belum berpunya. Kalau berminat, boleh beritahu. Kalau jauh, kita boleh poskan. Dekat area Sandakan, kita boleh hantarkan. Kalau nak request baru sama ada nak warna l
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Cerita Ahad Lepas di Hotel Pavilion - 12 Julai 2026 Hanya pengganti bukan member persatuan
hikaz nana

hikaz nana

1 like

▫️ Journey experiment warna▫️ Cust request warna pink barbie dan coklat khaki macam nudey2 gitu. Warna pink barbie ada warnanya. Tapi warna coklat tu memang tiada. Tidak lain tidak bukan, memang kena try and error jugalah jawabnya. Experiment dalam acuan kecil. Masa ni try sekali buat pro
hikaz nana

hikaz nana

0 likes

Dari 5 Mei sampai entah berapa hari bulan Jun.. Dari awal rajin rekod sampai malas nak rekod.. Buat benda yang sama.. Experiment warna yang sama.. Jenama epoxy pun berubah sebab yang selalu digunakan tidak dapat bekerjasama antara satu sama lain.. 😂
hikaz nana

hikaz nana

2 likes

See more
hikaz nana
620Following
45Followers
273Likes and saves

hikaz nana

Freelancer Graphic Designer | Sandakan May my journey will be ease Random Conten